משרדי פרסום אמונים על פיתוח אסטרטגיית השיווק והפרסום עבור חברה.
הם אחראים להעלות רעיונות יצירתיים שיניבו יותר מכירות ויגדילו את בסיס הלקוחות. ישנם שני סוגים של משרדי פרסום: משרדי פרסום מסורתיים ומשרדי פרסום דיגיטליים. המסורתי אחראי על פיתוח המסר, יצירת מודעות, עיצוב מודעות והפצתן בערוצי מדיה שונים. סוכנות דיגיטל אחראית לפיתוח תוכן שיופץ בערוצי מדיה דיגיטלית כמו רשתות חברתיות או אתרים.
משרד פרסום הוא חברה המתמחה ביצירת פרסומות עבור לקוחותיה. זה יכול להיות קטן, בינוני או גדול. לסוכנות יש צוות של אנשים שעובדים על היבטים שונים של תהליך הפרסום כמו שיווק, מחקר, עיצוב והפקה. העבודה של הסוכנות נעה בין עיצוב מודעות דפוס למודעות דיגיטליות למודעות טלוויזיה ועוד.
תפקידו של משרד פרסום הוא ליצור ולקדם את המותגים בשוק.
למשרדי פרסום יש הרבה עבודה לעשות, כמו להעלות רעיונות, לעצב חומרי קידום מכירות וליישם קמפיינים שיווקיים. משרדי פרסום אחראים ליצירת מודעות עבור לקוחות. יש להם הרבה עבודה לעשות, כמו להעלות רעיונות, לעצב חומרי קידום מכירות וליישם קמפיינים שיווקיים.
משרד פרסום הוא חברה או ארגון העוסקים ביצירה והצבת פרסומות. הם עושים זאת על ידי יצירת הפרסומת בעצמם, או על ידי קניית שטח מכלי תקשורת ופרסום מודעות בשמם.
משרד פרסום הוא חברה המספקת שירותי פרסום.
הם בדרך כלל אחראים על מיתוג ושיווק של מוצר או שירות. משרדי פרסום מטפלים באופן מסורתי בכל ההיבטים של תהליך הפרסום, כולל תכנון, פיתוח יצירתי, קניית מדיה ומחקר. סוכנויות מסוימות מתמחות בסוגים מסוימים של מוצרים או שירותים (למשל, אופנה או מזון), בעוד שאחרות עשויות להתמקד בפלח שוק מסוים (למשל, מוצרי יוקרה יוקרתיים). הסוג הנפוץ ביותר של משרד פרסום הוא משרד עצמאי אשר בבעלות אדם אחד או קבוצה קטנה של אנשים המפקחים על פעילותו ושומרים על שליטה על חשבונותיו וקשרים עם לקוחות.
משרדי פרסום הם משרדים המתמחים בפרסום. הם מציעים מגוון שירותים, מפרסום מסורתי כמו פרסומות טלוויזיה ומודעות דפוס ועד לאסטרטגיות שיווק דיגיטליות כמו קמפיינים במדיה חברתית ואופטימיזציה למנועי חיפוש. ניתן לסווג משרדי פרסום לשלוש קטגוריות עיקריות: סוכנויות רכישת פרסומות, סוכנויות קריאייטיב וסוכנויות רכישת מדיה. סוכנויות רכישת פרסומות אחראיות לתכנון, מיקום וקנייה של פרסומות. סוכנויות קריאייטיב משיגות את הפרסומות ומעצבות אותן עבור ערוצי מדיה ספציפיים. סוכנויות רכישת מדיה מתכננות היכן תופיע הפרסומת על מנת להגיע לקהל מבוקש.